niedziela, 8 lutego 2015

Rozpoczynam nowy rozdział w swoim życiu

Witajcie!

Tak jak w tytule, otwieram nowy rozdział w swoim życiu, więc i postanowiłem założyć nowego oraz mojego drugiego bloga (tak prowadzę również innego bloga).

Na początku przedstawię się. Mam na imię Sebastian i mam 17 lat, w kwietniu tego roku przejdę przez próg dorosłości. Uwielbiam pisać i kocham mieć kontakt z ludźmi, więc dlatego piszę blogi. Mam wiele zainteresowań m.in. uprawianie i oglądanie sportu, w szczególności siatkówkę, technologie, podróżowanie, fotografowanie.

Jestem raczej chłopakiem o chaotycznym charakterze, który z reguły ma coś do udowodnienia, co nie zawsze wychodzi mi na dobre. Nie jestem chamem, zawsze staram się być kulturalny. Dla przyjaciół zawsze oddany, to dzięki im żyję, więc są dla mnie najważniejszymi ludźmi na świecie.

Uwielbiam pisać, zawsze gdy piszę, czuję, że coś się we mnie uwalnia. Często nawet mi to pomaga.
Coś więcej? Myślę, że więcej wyjdzie podczas pisania tutaj.

O czym będę pisał? Będę pisał o kilku kwestiach. O moim życiu poniekąd, o sprawach teraźniejszego świata, które będę komentował. Również będę przedstawiał wam bardziej szczegółowo moje pasje, więc znajdziecie tu trochę zdjęć, opowiadań o moich podróżach oraz wycieczkach itp. Tak jak pisałem, że sport jest moją pasją, więc znajdziecie tu wiele informacji na temat sportu, prezentował wam będę kontrowersję dzisiejszego świata sportów, oraz będę często informował was o drużynie, którą kocham całym sercem, którą jest ZAKSA Kędzierzyn-Koźle.

Myślę, że tyle wystarczy na przedstawienie się i zaprezentowanie projektu i idei tego bloga.

Mam nadzieję, że nie zawiedziecie się na tym blogu i będziecie często tutaj wchodzić i komentować różne wpisy.

Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

  1. w takim razie powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu :)
    Taka mała podpowiedź ode mnie, popracuj nad wyglądem bloga :)
    Obserwuję :)
    http://lustrzaneodbicie6.blogspot.com/2015/02/szybki-wyskok.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i trzymam kciuki :) http://the-hearty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia :)

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń